Heti szokásos: kezdő, előző heti és eheti táblázat...

  jan 9. - 0.nap okt 22. - 287.nap okt 29. - 294.nap
  0 41 42
bmi 47,4 30,2 29,9
súly 143,5 91,5 90,5
mell 136 101 100
derék 130 88 87
csípő 155 110 109
kar 44 33 33
comb 79 60 60

Heti mozgás: 2x 5,8km futás, 1x 2.0km úszás, 7,33km túra, várnézős túranap; így 5 mozgás jött össze múlthéten. A héten nem valószínű, hogy ez menni fog, mivel szakad itt az eső és nem igazán szeretne elállni, szóval lehet, hogy csak kisebb séták lesznek. Járda és T. mint bicklis kísérő híjján nem futok olyan úton amin 5 percenként húz mellettem el egy 40tonnás kamion (max ha apu lesz olyan rendes hogy elkísér). Ami biztos otthon vasárnap már az uszodában nyomom :) Örülnék ha 4 mozgás azért összejönne.

Heti kalóriák: h-1302kcal, k-1447kcal, sze-1405kcal, cs-1412kcal, p-1410kcal, szo-1474kcal, v-1315kcal; a héten nem voltam túl visszafogott, ettem több szeletke diószserbót is (najó naponta egy szelet). Ennyire vagyok képes itt. Az itteni mérleg feletébb vicces jószág (alapból csak fél-kg pontosággal mér a kis drága), ma reggelig 89,5kg-ot mutatott, ami az otthonivsl arányosítva ugye 90,5kg... de ma reggel 88kg-ot mutatott, szóval nem túl pontos... Az nagyon elfajzott, hogy alig várom, hogy végre otthon legyek, egy pontos mérlegelés véget????

Hááát.. épp mélyponton vagyok kicsit fogyókúrailag... az adna igazán nagy lökést ha hazaérve ha esetleg valami csoda folytán 8-assal kezdődne a mért érték. De őszintén szólva valahogy most ez sem tud izgatni egy cseppet sem... Egyszerűen nem érdekel, persze tök jól mutat a 8as, de... Nem izgat, ez sem.

Kéne valami motiváció...

Ja és a BMI-m 30 alatt...

14 komment

Címkék: mérés

A bejegyzés trackback címe:

https://iwilldoit.blog.hu/api/trackback/id/tr884876869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

*alice* 2012.10.29. 13:13:30

Mostanában kevésbé volt időm blogokat olvasgatni, éppen ezért szinte sokként ért, ahogy egyszerre olvastam el az utóbbi hónap bejegyzéseit... túl vagy -50 kilón, nemsokára 8-assal kezdődik a súlyod, a képen nagyon csinos vagy, és a minimaratonért is grat, egyszerűen leesett az állam!

csak így tovább, nagyon ügyes vagy! :)

Lauranna 2012.10.29. 13:22:33

@*alice*: köszönöm a kedves szavakat :) nagyon aranyos vagy

PrettyWitch 2012.10.29. 17:45:12

Egy hét alatt egy kiló mínusz, és nem vagy motivált? Mi lenne, ha az lennél? :) Szerintem továbbra is nagyon profi és ügyes vagy! A 29.9 pedig egy újabb ünneplésre méltó eredmény!

Lauranna 2012.10.29. 19:48:19

@PrettyWitch: a nem motiváltság nem azt jelenti hogy feladom v h nem csinálom ugyanolyan komolyan mint eddig :D, csak nem érdekel az egész annyira.
Szerintem most hogy kezdem látni a fényt az alagút végén és még úgy is néz ki hogy nem vonat :) kezdem kicist lazábban venni a dolgokat/ vagy csak fáradok mentálisan.

PrettyWitch 2012.10.29. 20:29:57

@Lauranna: Biztos, hogy egy idő után ebbe nagyon bele lehet fáradni, én is tapasztaltam. Pláne akkor, amikor már érzed, hogy kezdesz csinosabbá válni :) Én ekkor tartottam egy szünetet, mert bennem nem volt annyi erő, mint benned, hogy mindezek ellenére ilyen kitartóan folytassam.

Ha kibírod karácsonyig, akkor (túl azon, hogy minden tiszteletem a tiéd) ott engedd el magad egy hétre legalább!

Lauranna 2012.10.29. 20:52:24

@PrettyWitch: igen a jelenlegi cél kibírni dec23áig és akkor 2 hét "szünet" ugyanúgy kalória számolva de 1800as napi max bevitellel
Ha kitartóan nem is de folytatom :) remélem menni fog, mondjuk az is biztos, hogy egy évfordulós bűnözős vacsora még be van kalkulálva november végén :) Az majd segít kitartani :D

Titti_ · http://tittiolvastar.blogspot.hu/ 2012.10.31. 08:25:56

Január óta nagyon komolyan diétázol és mozogsz, ez szerintem egy mentális fáradtság, nálam is ugyan ez van jelen, azzal a különbséggel, hogy nem tartom magam úgy ahogy te.
Én azt mondanám, hogy akár vedd ki az egész decembert "szabinak", mozogj, de szabadon egyél. Utána januárban bekeményíthetsz megint.
Neked btw még az a nagy szerencséd, hogy nem volt súlystagnálós időszakod, amikor akár egy hónapig is nem mozdul a mérleg, hiába teszel meg mindent érte.

Lauranna 2012.10.31. 14:49:33

@Titti_: jaja énis így érzem már, hogy kissé elegem van mindenből, de emelett meg jó lenne ezt az évet 85alatt zárni, az meg csak ugy megy ha kitartok dec23ig :D ... najó talán úgy meglessz...
Stagnálás meg még mindig a legnagyobb mumus amit igencsak félve várok, mert nem létezik hogy ne jöjjön el azis sajna... de sztem az ott 80 alatt közvetlenül lesz majd... legalábbis remélem h addig megúszom :)
szummaszummárum még próbálok kitartani, aztán az idő meg majd eldönti h lesz-e erőm.
Te hogy haladsz mostanság?

Titti_ · http://tittiolvastar.blogspot.hu/ 2012.10.31. 15:05:27

@Lauranna: szarul, nálam szinte állóvíz van.
Szeptemberben egy hónap kihagyás után 76,5 kg-ról kezdtem újra, most 74 körül stagnálok folyamatosan. Megőrülök tőle, nem tudom mit kellene csinálni.
A havi 1 kg fogyás annyira keservesen lassú, hogy érzetre olyan mintha nem is fogynék, épp ezért nem vagyok motivált, és becsúsznak - jellemzően hétvégén - bűnözések, ami visszavet, illetve generálja a problémát. Persze mindez azután, hogy 6 hetet végig tartottam kajálásilag korrekten, sok sok futással, aztán 1 kg-ot fogytam csak. Nehéz így ellenállni a kajáknak, ha nem érzem értelmét a megszorításoknak:(((

Lauranna 2012.10.31. 15:22:52

@Titti_: :( hát igen ez nagyon szar... és a több kajálás sem segít ezek szerint anyagcsere felpörgetésileg... Tesódnak jobban megy?, csak merth gondoltam mivel ugyanazt csináljátok nameg azért gondolom a szervezetek is hasonló, csak tovább lendül a dolog ha neki ez így továbbra is sikeres. Azt mondják a nagyokosok hogy egy hónap stagnálás még tök normálisnak mondható nagy súlyváltozás utáni ujrakalibrálás miatt (nade zárójelben megjegyzem hogy kb falramásznék énis ettől az tuti), kitartás...
nameg hamár nagyon töködtele azért rendesen kajálva december végéig a súlytartás is egy szép cél... szerintem nekem az sokkal nehezebben fog menni...

Lauranna 2012.10.31. 15:24:31

@Titti_: mármint több kcal-lal megpróbálni súlytartani...

Titti_ · http://tittiolvastar.blogspot.hu/ 2012.10.31. 15:51:23

@Lauranna: Tesómnak sikerült 2 hónap alatt 1 kg-ot fogyni, ezen felbuzdulva abbahagyta az egészet, ésszel eszik, nem szenved az 1400 kcallal, elkönyvelte, hogy az utolsó 5 kg leadásához nagyobb energiákat kell belefektetni a heti 3x4x 7-8 km-nél, és kevesebbet enni, de erre nincs talicskája, így marad ahogy van.

Én még mindenképpen fogyni szeretnék 8-9 kg-ot, ha egy évig tart, akkor addig. Remélem átlendülök ezen a rossz időszakon. Túl sokat agyalok a kajákon, folyton ezen kattogok, bele vagyok fáradva az egészbe, december 20tól újévig szünetet tartok majd, és alig várom, hogy végre azt ehessek amit akarok. Valamiért sokkal nehezebben megy a kajálás mint nyár előtt:( Ha azt látnám, hogy hetente fogyogatok folyamatosan 30-50 dkg-ot, az már segítene, nem akarok én őrült ütemben fogyni, de 74 kg már 5 hete is voltam....
Lehet, hogy sok lenne az 1400 kcal?

PrettyWitch 2012.10.31. 18:14:15

@Lauranna: @Titti_: Én is azért adtam fel most, mert az egyszerűen nem motivál, hogy nem hízok olyan gyorsan... a stagnálás hasonló őrület volt anno nekem is 74 környékén. Fogalmam sincs, mitől billent át, de egyszer csak úja elindult lefelé, de k.va lassan. Ez van... :( De kitartás mindkettőtöknek!!!

Lauranna 2012.10.31. 18:56:21

@Titti_: nem hinném h az 1400 kevés, és tutira már énis a falon lennék a helyedben, de ha ennyire elkötelezett vagy akkor tutira meg fog indulni újra ahogy PrettyWitch is írja
Szóval tőlem soksok virtuális kitartást :). ÉS akkor tartsunk ki Karácsonyig aztán jöhet a jól megérdemelt lazább gyeplő :) És legyen Boszinak igaza a megindulással (de mostazonnal :))
süti beállítások módosítása