Tudom ám hogy nem vagyok teljesen normális, de úgy voltam vele, hogy ha már a majd súlytartós új életem szerint eszem a héten, lássuk tulajdonképpen ennyi pussz kajával (engem ismerve ugye ez plussz CH-t jelent) mire is vagyok képes futásilag :D

hétfö:

Bildschirmfoto 2012-11-21 um 11.07.58.pngkedd:

Bildschirmfoto 2012-11-21 um 11.07.39.png

Ennek láthatjátok az eredményeit. Hétfő/ kedden kihajtottam magam futásra az tuti... Terv a maradék hétre???? 

Hmmm... Ma egy laza 2km-es úszás van tervben, soksok délutáni program miatt a csütörtük/péntek és lehet hogy a szombat is pihinap lesz. Vasárnap meg a megszokott uszoda (2km) T.-vel.

A bejegyzés trackback címe:

https://iwilldoit.blog.hu/api/trackback/id/tr204918045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2012.11.22. 08:53:49

Jesszum, Te ott futkározol??? A távokon és a tempón már nem akadok fent:))
Hogy bírtad két egymást követő nap?

Lauranna 2012.11.25. 10:42:48

@Nyahu: :) most hogy azt vettem a fejembe hogy ilyen nagyokat akarok futni igazából valami szép útvonalat akartam, mert kb halálra unnám magam ha körbekörbe járnék a megszokott utvonalon :)
Egyébként meg kell mondjam kedden már 6-7km-nél nem volt tul jo érzés felfutni a hídon, de mivel a megállás nem opció :P így csak hazavonszoltam magam :D
süti beállítások módosítása