Nincs kedvem ilyen cidriben futni... egy szerencsetlen puding vagyok... januarban ujra raveszem magam, de most nincs semmi kedvem.

A heten lanyos napok miatt uszni sem voltam meg, mert alapvetoen ez nem igazan szokott visszatartani de vannak extrem esetek neha...

Szoval a heten meg nem csinaltam sok ertekelheto dolgot mozgas teren... ez meg is latszik a kg-okban (semmi valtozas), na maximum ha az egy ora bowlingozast beszamitom valami icipicinek

NADE ma reggel, anyu otleten felbuzdulva tartottam egy lepcsozoedzest. (9emeletes hazban lakunk, lepcso epp akad, ennek oromere megcsinaltam egy teljes lepcsohazi piramist - vagyis 1emelet fel-1le-2fel-2le-...-9fel-9le-8fel-8le... ujra le 1ig.  Ez az adag 81emelet le es ugyanennyi fel 28perc26sec alatt lett kesz. Kicsit ki is izzadtam, szoval talan haszna is van. Delutanra tervezek megegyet, meglassuk. Kivancsi leszek mikor unom meg. 

A masik edzes meg amin erosen gondolkodom, hogy visszamenjek kezilabdazni. Mar ki is neztem mikor van a BEAC csapatedzese... meg tiprodom... nem akarom hogy tul gyatra legyek, jo lenne megint valami csapatsportot uzni :) egyutt konnyebb mint tudjuk.

A bejegyzés trackback címe:

https://iwilldoit.blog.hu/api/trackback/id/tr784965010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrettyWitch 2012.12.14. 16:56:19

Lépcsőzéssel óvatosan, nagyon megterhelheti a térded. A Lifetilten belül van amúgy lépcsős edzés, nézegetted már esetleg?

Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2012.12.16. 14:35:24

Megértelek, nekem sincs kedvem kimenni, viszont ma elcsábolt az ember s vele tartottam a kondiba, és teljesen pozitív élmény volt, eldöntöttem hogy veszek is bérletet és járok, mert ha más se csinálok csak kardiózok egy órát már az segít ellensúlyban tartani a mérleget:)
süti beállítások módosítása