Szóval megvolt ugye pénteken az ominózus lépcsőző edzés, amiről közben nem is éreztem hogy bármennyire is sok/nehéz/megterhelő lenne.

Szombaton konkrétan kikelni az ágyból alig tudtam mert olyan izomláz kerekedett a vádlimban, hogy majd bepisiltem a fájdalomtól. Még tart, és egyenlőre nem javul.

Tegnap este volt a karácsonyi céges buli. Ma nekem meg masszív macskajajjom 3db 3dl-es koktéltól + 1 pohár pezsgőtől... Elég szánalmas, de azt hiszem az elmúlt évi absztinenciám után a szervezetem nemigen tudta, hogy most tulajdonképpen mit is kéne neki csinálnia.

És ugye mia legjobb módja a rohadt migrénes fejfájás (olyan hogy azt hiszed minden tagod külön lebeg és közben lüktetve fáj fajta) elmulasztásának??? Megkértem T.-t hogy masszírozza meg az izomlázas vádlim :D mindjárt volt komolyabb problémám mint a 'kis' fejfájásom... Nem hittem volna hogy ilyen durva izomláz létezik na...

És hivatalosan is bejelentem, hogy a céges karácsonyi bulival nekem is megkezdődött a kéthetes karácsonyi diéta szünetem :) eddig bírtam és nem tovább, most sorra végigeszem amiket már régóta kívánok és majd januárban viselem a következményeket.

Mérleg természetesen továbbra is képben marad, de a következő hivatalos (posztban is megjelenő) mérés valószínűleg január 7én lesz esedékes. A cél ami valószínüleg nem fog menni, de a remény hal meg utoljára, hogy 84,5kg-mal mérlegeljek jan7én.

:) holnap úszni megyek és pogácsát (rendes bolti sajtosat:D) fogok reggelizni...

ujjé :D:P

A bejegyzés trackback címe:

https://iwilldoit.blog.hu/api/trackback/id/tr24968955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrettyWitch 2012.12.17. 08:03:24

A térdedet nem viselte meg a lépcsőzés?

Jó pihenést, érezd jól magad ebben a két hétben!

Lauranna 2012.12.17. 09:34:32

@PrettyWitch: szerencsere nem :) enis meglepodtem de semmi kattogas/fajdogalas :)
koszi :) mar bele is huztam a pihibe... ma reggel 87.1kg voltam... pff

Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2012.12.17. 13:50:06

@Lauranna: Igyál egy kis magnéziumot az izomlázra, hátha jobb lesz egy picivel:)

Egészségedre a sajtos pogit, sztem a mérleget is tedd félre, majd januárban újra belehúzol. CSak azért ekkora a szám, mert én ezt tervezem:) (najó, a mérlegelést nem tudom nem megtenni, kávé helyett jó lesz minden reggel)

mileszebbol.blogspot.com 2012.12.20. 21:02:33

Őszinte leszek :) csodállak, le a kalappal a kitartásod előtt, kemény nőci lehetsz...

Jó lazítást és ugyanilyen eredményes folytatást kívánok neked, mint eddig!
süti beállítások módosítása