Mi is van velem mostanság…

El vagyok tűnve…Így kell engem rávenni az írásra tessék :D

Kezdjük azzal ami felhasználható ellenem…

NEM diétázok… lusta vagyok, elegem van és különben is… (habár a mai napsütéses időben megint megállapítottam h van még mit leadni és újra neki kéne állni, DE nincs kedvem/erőm/stb. szabadon bármely behelyettesíthető)

Szóval kb a legutóbbi bejegyzés óta nem számolgatok… Ennek az a következménye hogy kb 3 nap alatt újra 89-90kg-ot mutatott az a fránya mérleg, de ezt kb 1 hónapja tartom (ma reggel 90,1kg)

De arra nem vagyok büszke hogy hogyan…

Napközben kb eszem ugy, annyit és ahogy ami a diéta alatt is általános volt (najó reggelre saját sütésü sütit általában)… Elmegyek futni heti 4x (kivétel a múlthét - csak 2x voltam de beteg voltam mint állat) ÉÉÉÉS akkor eljön az este… Amikor is kétpofára zabálom magam a reggeli péksütiből/csokiból/mandula meg ilyenek…

Nem nyerő… Az önuralmam komoly fejlesztést igényelne még.

Jah úszni nem voltam 3 hete… de ezt sürgősen (a héten megyek és punktum) újra repertoárba kell venni mert a hátamon érzem a hiányát.

Persze mellesleg beneveztem a Vivicitta Félmaratonra, futottam hóban/fagyban/esőben/sárban.

Oldalt lehet leskelődni hogy hogy haladok…

… sajnos semmi izgi nem történt….

Rövidtávú célok pedig:

-márciustól a rövid (5km) futások a gellérthegyen lesznek - ez majd segít gyorslni

-jó lenne (ha lesz lelki erőm) újra diétázni és legalább a 75kg-ot elérni a szülinapomra

Note to Myself… kevésbé tavaszi letargikusnak lenni…

A bejegyzés trackback címe:

https://iwilldoit.blog.hu/api/trackback/id/tr115106678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrettyWitch 2013.02.26. 16:00:18

Szabad neked is pihenni 1 év után :) De ne add fel, te voltál az, aki abszolút motivált! És hajrá a félmaratonhoz!

Lauranna 2013.02.26. 16:11:34

@PrettyWitch: voltam... :( hüppp...
amúgy viccet félretéve... nem adom fel csak épp masszív tökömtele érzéssel küszködök, de úgy, hogy már én is unom saját magam...

Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2013.03.01. 20:13:58

@Lauranna: Hát mekkora egy sükebóka vagy. Nehogy már kudarcként éld meg a mostani lazulást, egyrészt, abszolút kiérdemelted, másrészt a súlytartás még nehezebb is mint a fogyás, mert több minden belefér, és az a fránya szabadság. A mozgást nem adod fel, és így nem lesz semmi gáz, maximum majd kicsit lassabban fogsz fogyni. A diétával kapcsolatos érzéseidet pedig teljesen megértem, egy cipőben:) Ahogy jön a jó idő, úgy lehet kifelé menni jókedvvel, kevesebb idő marad a csokis szekrény fosztogatására:)

Tiktak · http://feleakkora.blog.hu/ 2013.03.02. 09:43:52

Fel a fejjel, szerintem se emészd magad, fogd fel úgy, hogy most feltöltődsz! A mozgás pedig szuper, hajrá hajrá a félmaratonhoz!

Ahogy írtad is, jön a tavasz, minden szebb és jobb lesz! :)
süti beállítások módosítása