Lauranna 2012.03.31. 21:21

Hello...

Hát végül énis blogolni kezdek...

Egyrészt a magam motiválása miatt (najó igazából csak be akarok gyűjteni egy csomó dícséretet :P ), másrészt hátha másokat is motiválni tudok.

Az előzményekről:

Nem lessz titok, hogy elég nagy kezdősúllyal vágtam neki ennek az elhatározásnak. Nem fogyóztam és nem is diétáztam túl sokszor eddig, pontosan 2 alkalommal. Az első még 2005ben történt amikoris 7 hónap alatt fogytam le 107 kilóról 79re. És ez a második...

Az hogy most mennyiről indultam most még maradjon homályban, a következő posztból amikoris a kezdő 2012 január 9.-ei adatamiat közlöm majd minden kiderül.

Inkább azzal kezdenék, hogy január 9 óta fogytam 18 kilogrammot... Erre büszke vagyok, de tudom, hogy még nagyon hosszú az út...

És végül, hogy mikorra is gondolom, hogy el tudom érni a 70kg-os célt? 2013 áprilisa jó lenne de a születésnapomra (május eleje) mindenképpen el fogom érni ha bele döglöm is.

Kezdetnek ennyi, remélem lessz aki velem tart (gyakorlatban is)

1 komment

Címkék: koszonto

A bejegyzés trackback címe:

https://iwilldoit.blog.hu/api/trackback/id/tr614352793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrettyWitch 2012.04.02. 19:31:26

Nagyon örülök, hogy elkezdtél blogot írni, a 18 kg mínuszhoz pedig külön gratulálok!
süti beállítások módosítása