:(((((... röviden

vivicitta.jpg

Hosszabban pedig:

Nem sikerült befejezni a távot... sajnos kiderült, hogy a gyomrom nem igazán bírja az iso italokat (ezt 10-16km közötti 4db wc látogatás igazolta, most már 10 ilyen kitérőnél tartok ma), és miután 16km és egy wc szünet után utolértem a záróbuszt (2óra bruttó idő futás után)... hát megkértek hogy álljak ki a versenyből... és mivel semmi garancia nem volt hogy ezután nem lessz szükségem sűrgősen újra egy kis kitérőre minden magyarázkodás felesleges volt.

Így a Margit-híd lábától besétáltam a szigetre és ennyi volt a versenyem... A mozgásom olyan darabos mint egy roboté, a lábaim tele vannak vízhólyagokkal, és úgy látszik kaptam egy kissebb napszúrást is...

Szumma szummárum elég pite vagyok... :(

A bejegyzés trackback címe:

https://iwilldoit.blog.hu/api/trackback/id/tr995237767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrettyWitch 2013.04.21. 18:19:13

Én nagyon gratulálok ehhez az eredményhez is! 2 óra futás, 16 km, az önmagában nem semmi!

(A tavalyi Vivicitta előtt én 2 széntablettát ettem meg a biztonság kedvéért. Szükség is volt rá...)

Lulo74 2013.04.23. 15:28:24

Szia így ismeretlenül! Régóta olvasgatlak, nagyon szép dolgokat csináltál az elmúlt 1-1,5 évben, hihetetlen akaraterő, kitartás, önfegyelem kellett hozzá. Néztem a runkeeperen, hogy sokat futottál, bár március közepe óta nincs "bejegyzés" ott, gondolom nem hagytad abba a félmaraton előtt a futást, de nem is ezt akartam ebből kihozni, hanem: lehet rosszul veszem ki, de szerintem nem igazán hitted el, hogy képes vagy megcsinálni. Meg arra is gondoltam, hogy talán 1300-1400 kalória kevés egy ekkora versenyre való felkészüléshez. Én is elindultam, de több mint 2 hónapja tojok bele a kajálásomba, 1-2 kiló biztosan vissza is jött rám (gondolom egy része azért izom), de máshogy nem tudtam volna készülni, ennyi futáshoz kell az energia. Meg az sem derült ki (vagy csak én nem olvastam), hogy hosszú futásoknál gyakoroltad-e a frissítést, evést-ivást. Elnézést, nem kioktatni akarlak, csak oldani a csalódottságodat, ahogy az előttem szóló is írta, büszke lehetsz a teljesítményedre!
süti beállítások módosítása