Lauranna 2013.04.10. 10:25

-60 :D

a nagyon lelkeseknek akik meg jarnak erre :D
szoval ahogy lathatjatok orvul am, de ujrakezdtem a dietamat...
tegnap: 83.6kg
ma: 83.1kg (no ez felig kamu, mert tegnap hazaertem melobol es lefekudtem 'delutani' szundizni (nem vacsoraztam, napi bevitel: 870kcal) es reggel felebredtem :D

nem tul jol, de azert haladgatok :)
futashoz nincs sok turelmem, pedig mar egesz enyhe az ido, de tiszta letargikus vagyok a napfeny hianytol... :(
nem tudom mi lessz a felmaratonon, de jelen pillanatban ugy latszik h mar az is kissebb csoda lessz ha vegigvonszolom magam a tavon egy egyenletes 7:00perces kilometerekkel...
ezt a hetet meg megnyomom (nagy terv, nem tudom h menni fog-e), jovo heten meg uszodazas lessz

szolgalati kozlemeny: ha lesz kedvem es raveszem a hazi fenykepeszt :) akkor lessz a heten foto is az aktualis allapottal.

A bejegyzés trackback címe:

https://iwilldoit.blog.hu/api/trackback/id/tr75214825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Titti_ · http://tittiolvastar.blogspot.hu/ 2013.04.10. 13:41:06

Éljen-éljen!
Már azt hittem teljesen elvesztél...

Lauranna 2013.04.10. 13:55:43

@Titti_: meg nem de ki tudja... :D
te/ti hogy vagytok? :)

PrettyWitch 2013.04.10. 13:58:26

De jó! Te vagy a tuti motiváció! Nagyon szurkolok ám a félmaratonhoz!

Titti_ · http://tittiolvastar.blogspot.hu/ 2013.04.10. 14:43:33

@Lauranna: ne vesszél el, hozzad a képeket:)
Mi diétázunk megint március eleje óta komolyan, mozgással, harisnyával kalappal, és közben kezdünk igazán beidegesedni, amiért nem igazán fogyunk. Ketket 65-ön, én 75-ön vesztegelek még mindig.(ugye volt pár karácsonyi/téli plusz kg amit le kellett dolgozni, de itt megrekedtünk, de nem adjuk fel, fuck yeah:D)

Lauranna 2013.04.10. 18:54:18

@Titti_: akkor hajrá és kitartást nektek is :)
okézsoké lesz fotó is :) nem csináltam már jó ideje énis kiváncsi vagyok hogy kívülről mennyire látszik e vagy nem e a változás:)

Lauranna 2013.04.10. 18:54:56

@PrettyWitch: kösziköszi... kelleni fog az tuti :)

Tiktak · http://feleakkora.blog.hu/ 2013.04.11. 11:20:17

Juhuhuhú! :DDD

Nálam most változott a prioritás, de jövőre én is folytatom. :)

Lauranna 2013.04.11. 20:10:47

@Tiktak: :) köszi
és igen olvastam nálad :) és sok egészséget kívánok nektek
süti beállítások módosítása