Lauranna 2012.09.09. 15:51

Nike Ligetkör

Jóvolt, megvolt, melegvolt... :D

nikeligetkor_.jpg

Hát így sikerült ez most, jobbra számítottam, de ilyen melegben eddig még nem futottam. A táv fele teljesen napos volt, fájdogál a fejem is asszem van egy gyenge napszúrásom.

Node hogy legyen valami kihívás az október eleji sparmaratonon, erősen gondolkodom a 7km-es távon való induláson. (Már neveztem 3,5kmre, de át lehet rakatni a nevezést ha minden igaz :D)

És másik nagy pozitívuma a napnak (ok még 2 van) mivel a cerbona és az abonett is támogató volt, a kitelepített standokon feltankoltam a készleteimet igen kedvező árakon :) 

Pozitívum 2. pedig, volt kint ilyen InBody testösszetétel mérés, ahova gyorsan sorba is álltam. Így pedig lesz poszt ahol majd meg lehet mustrálni a május közepi és mostani eredménylapomat. Hogy mit és hogy sikerült változnom/tatnom :)

A bejegyzés trackback címe:

https://iwilldoit.blog.hu/api/trackback/id/tr594764651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása