A lennebb látható thai zöldcurrys csirke hozzávalói (6 nagy adag lett belöle):

  • 1db vöröshagyma
  • 0,5kg csirkemell
  • 2db nagy sárgarépa
  • 1 konzerv bambuszrügy (kb 300g-os lehetett)
  • 4dl 15-20%-os zsírtartalmú kókusztej (van többféle kiszerelés, többféle zsírtartalmú) én azért veszem ezt, mert a legtöbb kókusztej 35-40%os zsírtartalmú, de ez még egyekukac belefér kategória
  • fűszerek: zöldcurry paszta, halszósz, citromlé, sárgacurry fűszerkeverék, só
  • 2db kápia paprika

A zöldségeket épp kedvünk/ itthon fellelhető hozzávalók szerint szoktam variálni.

Elkészítés: a felsoroltak sorrendjében megy bele, ami szerintem fontos hogy a nyers zöldségekkel menjen együtt a kókusztej, így jól összeérnek az ízek. A végén a szószt egy icipici étkezési keményítővel besűrítettem.

5 komment

Címkék: recept

A bejegyzés trackback címe:

https://iwilldoit.blog.hu/api/trackback/id/tr364812567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrettyWitch 2012.10.02. 22:46:10

Hol veszel zöldcurry pasztát?

Lauranna 2012.10.03. 09:12:54

Ami epp aktualisan van, a Fehervari uti vasarcsarnok 1em oldalaban nyilt egy egzotikus alapanyagos bolt, ott vettem.

PrettyWitch 2012.10.03. 18:35:35

@Lauranna: Köszi! Az sajna nekem kiesik, de majd tájékozódok itt a környéken van-e ilyen bolt.

Laesan 2012.10.16. 17:49:17

Keleti-fűszeres bolt van még:
- a Fővám téri vásárcsarnok melletti sarkon
- a Fény utcai piac aljában (a match kijárata mellett)
- a Lehel téri piacon (a Lehel út felőli oldalán, a fsz-en)

... és most aztán már tényleg majdnem eltaláltad a thai currys csirke-receptemet... az lesz legközelebb!
süti beállítások módosítása