Lauranna 2012.07.08. 11:38

megúsztam! :)

hát megcsináltam :) túlvagyok az első, de mindenesetre nem az utolsó balaton-átúszásomon

karkoto.jpg

A nem hivatalos időm 2h51min, ami nem rossz, de jövőre 2h30min körül szeretném úszni. Ami úgy tűnik meg is lehet ha kicsit tudatosabban készülök majd fel. Sajnos én ilyenekre nem gondoltam, de szedni kellett volna egykis kálcumot, magnéziumot. Mert így kétszer nagyon durván begörcsölt a vádlim. 4km-nél meg is álltam vagy 10 percre és át is futott az agyamon hogy mennyire csalódott lennék magamban ha itt kéne feladnom az úszást. De végül szerencsére sikerült kioldani a görcsöket.

Az Újbudai csapattal buszoztam le és vissza, úgyhogy jó volt nem voltam egyedül sem :)

sapi.jpg

És az átúszásra való felkészülés nevében pénteken és szombaton is szénhidrátdúsan ettem, amibe nagyon csúnya dolgok (gyros, pizza, pite, szamos eszterházy torta) kerültek bele. Igazság szerint a májusi szülinapos móka óta nem ettem semmi tiltottat és most annak jegyében hogy kell az energia kicsit lazán vettem az evéseimet. Nagyon kívántam már a pizzát, szóval most kiéltem magam egy időre, mától újra vasszigor van.

Az úszás kapcsán pedig a jövőbeli terveimről, most épp nagyon gondolkodom a jövő hétvégi öbölátúszáson, az "csak" 3,5km lenne. Majd még eldöntöm. De ami tuti az augusztus 11.-ei velenceitó átúszáson ottleszek  és teljesítem a 3km-t.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://iwilldoit.blog.hu/api/trackback/id/tr324635690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Titti_ · http://tittiolvastar.blogspot.hu/ 2012.07.09. 10:43:54

Gratulálok!:)
3 órát úszni egyhuzamban, wow:)
mennyire fáradtál el?

Lauranna 2012.07.09. 22:18:32

@Titti_: köszi :) hát fáradtságot nem igazán, inkább azt éreztem hogy energiám az nem sok maradt, voltak kétségeim hogy felállva megtartanak-e a lábaim, de nem volt gond :D
süti beállítások módosítása