kezdő, előző heti és eheti táblázat...

  jan 9. - 0.nap szept 17. - 252.nap szept 24. - 259.nap
  0 36 37
bmi 47,4 31,7 31,2
súly 143,5 96,1 94,6
mell 136 104 103
derék 130 90 90
csípő 155 114 113
kar 44 34 34
comb 79 62 61

heti mozgás: 3 ( 3x 2km) úszás, 3 ( 2x 5,5km, 1x 6,6km) futás

A héten maximálisan teljesítettem a mozgás elvárásaimat, meglátjuk hogy hosszú távon lessz-e erőm/időm a heti 6 edzést tartani vagy valahol 5-6 környékén fogok pendlizni.

Ez most amúgy érzésre kicsit sok volt, érzem hogy kell egy kis pihenés szóval a héten max 5 edzés lesz.

ÉÉÉÉÉssssss vettem hosszúujjú futófelsőt is :) Majd következő fotózkodás már abban lesz :) Hétvégén marha jól esett abban futni reggel, mert meg kell mondjam az első 2km-en majd lefagyott az orrom (hivatalosan is hideg van)

:D Ma pedig megvolt életem első 7km-e :) ugyan ez már nem a múlthéthez tartozik, de gondoltam elörömködöm magam, hogy 51perc alatt futottam így elsőre... úgyhogy lehet hogy lesz merszem elindulni okt7-én a 7km távon (52min30sec a szintidő).

Héten várható: újabb kajaképes poszt, rólam aktuális képesposzt és ha lessz időm akkor a sport kapcsán egy nagyobb lélekzetvételű írás. :)

4 komment

Címkék: mérés

A bejegyzés trackback címe:

https://iwilldoit.blog.hu/api/trackback/id/tr124800695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrettyWitch 2012.09.24. 23:33:41

Eszméletlen, amit művelsz, fogyás és mozgás terén!

Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2012.09.25. 14:16:42

Ahh, állak a földön!:)
Nagyon klassz vagy!:) A futós időd pedig eszméletlen jó, a fogyási ütemed pedig már picit sztem sok is, de rengeteget mozogsz így nem aggódom:)

Titti_ · http://tittiolvastar.blogspot.hu/ 2012.09.25. 14:37:38

Komolyan, hogy a jó életbe csinálod?Honnan ez a rengeteg energia?
Heti 6 mozgás rengeteg, nem csoda, hogy ilyen ütemben fogysz.:)
7 km 51 perc alatt remek eredmény, főleg, hogy pár hete kezdtél el futni.

Nem rég (értsd utóbbi 2 alkalom) kezdtem el futni 7,5 km-t, mindezt jobb esetben 57 perc alatt, pedig január óta futok rendszeresen. 94 kg-al a 3 km is nehezen ment, nyilván minden ember más, de szerintem ha abba a súlyba kerülsz amiben most én vagyok, neked menni fog a félmaraton futás is, sőt idővel a maratonon is lehetne gondolkodni:)

7 km után nem érezted a lábaidat, ízületeidet?

Lauranna 2012.09.25. 18:27:22

@Titti_: lábam szerencsére rendben, a csípőm éreztem este lefekvéskor hogy olyan izomlázas kicsit, reggelre el is múlt és annyira jónak éreztem az állapotom, hogy ma kb9cm új őszi magassarkúban mentem dolgozni (és nem vittem backup cipőt :D)
szóval eddig minden rendben, de ma pihinap, mert egyhuzamban a 6 nap edzés most elég volt :)
süti beállítások módosítása