Először is: BUÉK!!!!! :)

Idén új rendszer lesz, vagyis a heti mérések ezentúl vasárnap reggel lesznek megejtve, hogy ne a hétfő reggeli rohanásban kelljen centizgetni (és fotózkodni). De tessék a posztot mégse sikerült tegnap megírni... Reménytelen vagyok.

Demost vissza a kötelezőkhöz... be kell valljam hogy az ünnepek alatt semmi de semmi önuralmam nem volt, ettem amennyi jól esett és amit megkívántam.

Ennek eredményeképp jan2,án reggel 95,0kg-mal mérlegeltem (jan2-szerda óta vagyok újra nyeregben). Sikerült 10kg felszednem juppi... Na nekem ezért nem szabad majd soha elengednem magam... Szar ügy...

A 'jó' hír, hogy ezt a számot pár nap alatt sikerült azért jelentősen csökkenteni... 

2013. 0.heti adatok: 

  2012. január 9. jan 6. - 0.nap
  0.nap 0
bmi 47,4 29,6
súly 143,5 89,5
mell 136 99
derék 130 86
csípő 155 107
kar 44 32
comb 79 59

Heti mozgás: sz- lépcsőzés: 5em piramis, fegyencedzés: fekvőtámasz+lábemelés; cs- 13,5km futás; p- pihi; sz- 6,5km futás, fegyencedzés: guggolás+húzódzkodás; v- 2,5h korcsolyázás

Heti kalóriák: sze- 1286kcal, cs- 1252kcal, p- 1282kcal, szo- 1280kcal, v- 1308kcal

És akkor hogy is gondoltam az első felét az évnek... Áprilisban félmaraton, és remélhetőleg május elejére 70kg-os cél elérése. És utána jön a feketeleves... Megtanulni, hogy hogyan is kell súlyttartani.

A bejegyzés trackback címe:

https://iwilldoit.blog.hu/api/trackback/id/tr995003138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrettyWitch 2013.01.08. 11:31:49

Ajjé, ezek szerint nem csak én tudok rövid idő alatt iszonyat mennyiséget megenni :) Egy év után kellett egy kis elengedés, de ez a 10 kg brutál soknak hangzik. Mondjuk úgy, hogy 5 kg-t rögtön le is dobtál belőle, már nem olyan vészes.

Félmaratont a Vivicittán tervezed?

Sok erőt kívánok a céljaidhoz! A súlytartós részre külön kíváncsi leszek az előzmények fényében :)

Lauranna 2013.01.09. 21:41:08

@PrettyWitch: :) hát igen elszaladt velem a ló...
pont most volt Alan-nál egy bejegyzés erről, hogy neki az a tapasztalata h ilyen fogyás-hízás tengelyen is vannak gyorsak és lassúak... na asszem én tökéletes példa lennék a gyorsakra... viszonylag egyenletesen gyorsan fogyok, de felfele is csak ugy röppennek a kilók...
félmaratont igen :) habár vmi összeszedett edzéstervet kéne hozzá lőni még... :)

PrettyWitch 2013.01.10. 07:45:55

@Lauranna: Anna is ugyanezt a távot tervezi (diajmfebulosz.blogspot.hu/), és van rá programja is, esetleg érdemes lenne egyeztetni vele.
süti beállítások módosítása