kezdő, előző heti és eheti táblázat...

 

  jan 9. - 0.nap ápr 9. - 91.nap ápr 16. - 98.nap
  0 13 14
       
súly 143,5 122,6 121,9
mell 136 118 118
derék 130 105 103
csípő 155 130 130
kar 44 40,5 40
comb 79 72 72

 

Na így három hónap után nekem is megvolt az első ereszdelahajam hétvégém. Pénteken barátoknál beszélgetős vacsival (akik voltak olyan rendesek és nekem kompatibilis vacsit csináltak, csak én meg benassoltam rendesen) ahol úgy éreztem magam hogy egy vacsorára végre elengedhetem magam, és szombaton barátitársaságos vacsin ahol fasírtot ettem (nyamm de finom volt és jól esett, pedig nem is szeretem a fasírtot) kígyóubival.

A heti úszás is csak egy volt női dolgok miatt, viszont volt 3 nagy séta helyette :) 

Szóval a kevés mozgás és a kajás bűnözés hatására "csak" fél kiló sikeredett, de ez van asszem a szülinapomig nem fogok többet rosszalkodni (aznapra már be van tervezve egy sütizés amivel remélhetőleg kibírom a nyárvégi 100kgot ünneplő buliig, a barátom mondta rá hogy azt tuti vmi ivós programmal ünnepeljük :D )

Kaják kapcsán :) Kipróbáltam a Tittiék rétes receptjét, hát isteni és abszolút kalórialimit kompatibilis.

És az elmúlt héten miket ebédeltem, csak felsorolás szerűen:  párolt afrikaiharcsa kukoricásrizzsel, barackos kairóicsirke rizzsel, káposztástészta, gombás csirkés rizottó...

Egész jól birom, de mostanság megint annnnnyira kívánom az édességet, hogy az valami szörnyű. Most épp nagyon rosszul bírom, de tartom magam, habár több gyümölcs és zabpehely csúszik be ezért a menübe, majd túl leszek ezen is. Sajnos én ilyen vagyok rám jön valami és csak egyféle kajákat kívánok, de majd elmúlik. Addig fogakat összeszorít és így jártam.

Megyek holnapra főzicskézni. Sütőzacsis fokhagymás-mustáros karaj lessz kukoricásrizzsel :)

 

1 komment

Címkék: mérés

A bejegyzés trackback címe:

https://iwilldoit.blog.hu/api/trackback/id/tr984454995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrettyWitch 2012.04.17. 08:22:25

Nagyon jó édességreceptek vannak Shapeshifter blogján, én nagyon ajánlom őt.
süti beállítások módosítása