Kezdjük a szokásossal:

kezdő, előző heti és eheti táblázat... 

 

  jan 9. - 0.nap ápr 23. - 105.nap ápr 30. - 112.nap
  0 15 16
bmi  47,4   40,0 39,3 
súly 143,5 121,1 118,9
mell 136 117 117
derék 130 102 101
csípő 155 129 129
kar 44 40 39
comb 79 72 71

 

Előző héten igazán kitettem(tünk) magamért igaz, hogy csak 2 úszás volt meg de ezenkívül 4 nagy séta meg délutáni pingpongozás is volt :) Szóval örülök mert fogyok.

Megintcsak igazán nagyot ugrott a mérleg lefele, amit a sok mozgáson (itt a tavasz najó... nyár :) és állandóan mehetnékem van) kívül betudok a múlthétvégi nagyobb kajálós anyagcsere felpörgésnek.

A sok séta apropója pedig most a vadásszunk nekem vmi szülinapi ajándékot ami hasznos címmel végigjártuk a kerület majd összes sportboltját futócipőért vagy sportmelltartóért... még nem döntöttem :D Minden esetre valami sportolós cuccon töröm a fejem. (a titkos vágyam egy futós óra lett volna de mikor megláttuk hogy mennyibe fáj letettem róla mert nem vagyunk milliomosok... tudom okostelefon... de nekem meg olyan nem kell nem használnám ki, vigyázni kell rá mint a hímestojásra és naponta kell tölteni... szóval kell a frásznak...)

Éééés a hét híre... a 48as nadrág már feljön a hátsónra... igaz begombolni még nem mertem megpróbálni de nah... haladunk

És akkor a hét negatív tapasztalata... ezek szerint a mostani majd -25kilóm sem látszik még mert összefutottam volt egyetemi évfolyamtárssal és meg sem lett említve hogy jééé már nincs is lufi fejem... no ennyi

Futásos elhatározás ha már itt elregéltem hogy mit szándékozok venni... 110től nekiállok kocogni ilyen nagymami tempóbak kezdetnek... addig marad a séta (meg az úszás természetesen) :)

 

8 komment

Címkék: mérés

A bejegyzés trackback címe:

https://iwilldoit.blog.hu/api/trackback/id/tr634480760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anyanyul 2012.05.01. 06:27:33

Gratulálok!!!!!! Ne törödj a figyelmetlen ismerősökkel. Csak így tovább. NAGYON SZÉP EREDMÉNY.

mileszebbol.blogspot.com 2012.05.01. 20:08:51

Szia!
Pont sportmelltartót keresek én is, még nem vettem!
Nemtom mennyire spéci futós órát keresel, de a tecsóban van, kalóriát, távot és pulzust mér és 5000 alatt van! Én is szeretnék, csak még nem döntöttem el, lépésszámláló vagy óra...
Sok sikert!

PrettyWitch 2012.05.01. 21:00:41

Én vagyok az örök aggódós, de szerintem 90 felett még ne nagyon fuss. Ebből adódóan a futócipő tűnik jobb ötletnek, mert melltartóból hamarosan újra kisebb kell majd :)

Tiktak · http://feleakkora.blog.hu/ 2012.05.02. 14:56:25

Decathlon-t nézted (honlapot)? Van saját márkás pulzusmérő órájuk.

Lauranna 2012.05.03. 08:22:00

@mileszebbol.blogspot.com: @Tiktak: igazából főleg azt szeretném tőlük h távolságot tudjon mérni szóval azok már kicsit húzós árban vannak nem tudom mi lessz még a dologból
Dechatlont tök jó hogy ajánlottad most nem is jutott eszembe megkukkantani megnéztem vannak jó dolgok de óra ott is drága sajna ami távot is tud... lehet h ebből nem lessz semmi
@PrettyWitch: lehet h igazad van, csak már nehéz a seggemen ülni :D
másik dolog meg h amig aktív sportoló voltam akkor sem voltam 100alatt és akkor befigyelt heti 3 edzés + hétvégi meccsek... és még talán nem vagyok túl vén... nekiállni megpróbálok aztán úgyis érzem ha nem megy akkor meg nem fogom erőltetni

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2012.05.03. 15:19:45

@Lauranna: Milyen magas vagy amugy? (lehet irtad korabban, de en meg csak most tevedtem ide Titti oldalarol)
Szerintem ha futas helyett bevallalod a gyorsgyaloglast (tempora az ugye siman eleri a kocogas sebesseget), akkor a terded sem megy taccsra, mert nagy sebessegu talajjal utkozes nincs, es a s.ggviszketes is csillapodik :D

Lauranna 2012.05.03. 19:18:19

@Leningrad: 174cm vagyok és igen a gyaloglást csinálom már (azzal az egyedüli dolog h a csípőm annyira nem szeretni) és még fogom is 110ig még tuti utána meglátom mi lessz :) még addig is van több mint 1 hónap... mehetnékem meg kicsit ilyen menjen gyorsabban alapú szóval majdcsak csillapodik azis :DDD

ajmfebulosz · http://diajmfebulosz.blogspot.com/ 2012.05.15. 16:58:59

ha csak tav kell es nem pulzus/kaloria, en runkeeperen (www.runkeeper.com) szoktam kiterkepezni a futas tavjat, kiadja azt is, hogy hol volt emelkedo stb.
igaz, kicsit melosabb (ugy 5 perccel), mintha vennel egy specko karorat, de legalabb ingyen van :)
süti beállítások módosítása