akkor lássuk most épp 110kg körül hogy nézek ki...

annak örömére hogy végre ma nem dolgozom és ma reggel megvolt a heti 4. úszásom :)))))

juhééé a tovább mögött ;)

májusi:

2012_05_1.jpg

június:

2012_06.jpg

szóval ez kb 8 kg különbség... nem sok látszik de lessz ez még jobb :)

5 komment

Címkék: képek

A bejegyzés trackback címe:

https://iwilldoit.blog.hu/api/trackback/id/tr234593615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Titti_ · http://tittiolvastar.blogspot.hu/ 2012.06.18. 09:34:47

Kicsit kár, hogy nem vállaltál be fürdőruhás képeket, azokon jobban lehetett volna végigkövetni a változást.De! Egyáltalán nem látszik, hogy még benned van 110 kg!
Hajrá, hajrá:)

Lauranna 2012.06.18. 20:16:40

@Titti_: van ám olyan is csak jól titkolom :) igazából a párocskám nem örülne neki, hangot is adott ezen véleményének.
Én úgy vagyok vele, hogy ha 143 kilósan nem szégyeltem úszni járni most sem szégyellem magam... dehát jobb a békesség :D

PrettyWitch 2012.06.18. 23:09:00

Igaza van Tittinek, de megértelek, én egyáltalán nem vállaltam, hogy képeket tegyek ki, jobb a nyugalom :)

Titti_ · http://tittiolvastar.blogspot.hu/ 2012.06.19. 07:18:44

@Lauranna: jah, azt megértem, nem éri meg a háborút:)
szerencsére az én páromnak nincs baja vele, néha ha olyanja van meg is nézi h alakulok a blog szerint:D

Lauranna 2012.06.19. 22:01:40

@Titti_: :) áh ő ilyen szempontből nem túl érdeklődő a blogra eddig rá se nézett, mondjuk lát élőben is eleget :D
süti beállítások módosítása