Lauranna 2012.08.25. 10:16

futócuccban :)

Rég volt összehasonlítós képesposzt, és most két legyet ütve egy csapásra azt is elörömködöm, hogy milyen szuper futós cuccra ruháztam be magamnak.

A probléma a következő volt, a melegítőim mindig a marha kényelmesen fetrenghessünk benne elvet követve amúgyis nagyobbak voltak az utcai ruháknál és rászánva magam ,hogy a futást állandó heti többszöri edzésnek iktatom be szembesültem vele, hogy amit itthonra ugyan összevissza megkötve elmegy, abban futni már nem lehet, mert 2 lépés után kötne ki a gatyakorc a bokám körül. Konklúzió, kéne valami amiben futni lehet.

A velenceitóúszás ajándékcsomagában lapuló 15%os intersportos kupont felhasználva pedig a következő nadrágra(44es) és polóra(42es) :DDDD tettem szert. 

2012_08.jpg

A poló még kissé szűk, az még nem volt tesztelve élesben :), de a nadrág már állandó társ az elmúlt 2 hétben.

És a júniusi képek összehasonlításnak :)

2012_06.jpg

Hát talán látszik valamennyi változás. (111kg -> 99kgra).

A bejegyzés trackback címe:

https://iwilldoit.blog.hu/api/trackback/id/tr614730829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrettyWitch 2012.08.25. 11:44:06

A változás is nagyon látszik, de a futócuccos képek alapján nehéz elhinni, hogy 99 kg volnál, annál soványabbnak tűnsz. Milyen magas is vagy? Tuti 170 cm felett :)

Lauranna 2012.08.25. 13:07:59

@PrettyWitch: 174cm :) és köszi a dicséretet
igen énis érzem hogy a legutolsó időszakhoz képest amikor kilóban ugyanennyi voltam valahogy tömörebb vagyok, kisebb méret jó már :)

Titti_ · http://tittiolvastar.blogspot.hu/ 2012.08.26. 19:33:44

Hu, nagyon klasszul nézel ki, nem mondanám meg, hogy 90 kg felett vagy.:)
Azért ez már brutál nagy változás a kezdősúlyhoz képest. Oké, hogy hosszú az út még a normál testalkatig, de már pl ha találkozol akárkivel nem az az első ismérved, hogy uh-oh, de kövér, hanem fel sem merül a súlykérdés.

Nyaralni voltam pár napig, és éppen egy étteremben kajáltunk, és ott volt egy brutál kövér nő. Orbitális volt, tényleg, súrolta annak a határát, amikor valaki még képes járni vagy sem. A bejárati ajtón súrolta az ajtófélfákat. És hiába vagyok/voltam kövér én is, ismerve a lelki oldalát, semmi másra nem tudtam gondolni, csak hogy "hu bazz milyen iszonyú kövér", és eszembe sem jutott, hogy az a nő is egy értelmes ember lehet a burok mögött. Persze aztán elszégyelltem magam, és közben megszilárdította az elhatározásomat. Szeptembertől vége a pihinek, jön a diéta keményen!:)
Ja, és végülis a lényeg, hogy te is egy ösztönző forrás vagy, csak nem mint az említett negatív példa, hanem nagyon is pozitívan hatsz az emberekre. :)

Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2012.08.28. 13:58:44

Wow! Mennyire jól festesz futós cuccban, és csatlakozom a csajokhoz, 85-90 kilónál egy dekával se tűnsz többnek!:)
Csak így tovább, szeptemberben én is csatlakozom.

Lauranna 2012.09.01. 16:11:03

@Nyahu: kösziköszi :)
végül mi melett döntöttél programilag így
az utolsó pár kilóhoz? és mi a kezdés dátuma? kiváncsi vagyok ám hogy mi van veletek :)
süti beállítások módosítása