kezdő, előző heti és eheti táblázat...

  jan 9. - 0.nap aug 20. - 224.nap aug 27. - 231.nap
  0 32 33
bmi 47,4 33,2 32,6
súly 143,5 100,5 98,6
mell 136 106 106
derék 130 93 92
csípő 155 117 116
kar 44 35 35
comb 79 63 62

heti mozgás: 3 futás (lásd runkeeper), sajnos úszás elmaradt, mivel éves medencekarbantartanak az uszodában ahova járok, másikat kipróbálni meg nem igazán volt kedvem, a héten még ugyanez lesz a helyzet mozgásilag, de szeptembertől nyílik az uszoda :D

futás kapcsán szeretnék tanácsokat kérni a nálam tapasztaltabbaktól, hogy szerintetek az elmúlt 2 hetem alapján nagyon irreális-e elindulni a szept9-ei nike ligetkörön??? 3,5km és nincs szintidő elvileg.

Addig természetesen szeretném már többször lefutni ezt a távot. Úgy tervezem h jövö héten 3km körül futok minen alkalommal, és utána hét 3,5km-t.

Más nagyon izgi nem történt a héten, azt leszámítva h esténként a bútorokat is felfaltam volna annyira kívántam enni kb bármit.

Nameg a hétre van sörfesztiválos belépőnk úgyhogy asszem felfüggesztem az absztinenciám és sört fogok 'vacsorázni' :D

8 komment

Címkék: mérés

A bejegyzés trackback címe:

https://iwilldoit.blog.hu/api/trackback/id/tr234734249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrettyWitch 2012.08.27. 20:56:07

Már 98 kg? Belehúztál! :)

Ha nincs szintidő, és már tudsz 3 km-t futni, szerintem teljesen nyugodtan indulj el.

Azért óvatosan a futással, ha bármikor bármi fájdalmat érzel, járj utána. De a képek alapján nem tűnsz valahogy nagyon nagynak, szóval lehet, nem fogja bántani a futás az ízületeidet. Én 170 cm-hez 80 kg-tól mertem elkezdeni futni, lehet, hogy túlóvatoskodtam.

Lauranna 2012.08.27. 21:21:42

@PrettyWitch:
annó gimi alatt igaztolt kézilabdás voltam akkor heti 2-3 edzést + hétvégi 1-1,5 meccset nyomtam és akkor is 100kg körül voltam, szóval szerintem nem kéne baj legyen, de ha fájna valamim visszaveszek...
van olyan hogy nekiállni nehéz és az első fél km-en érzem hogy húzódik/fáj de az ennyi után elmúlik szóval az csak a testemnem nincs kedve hozzá kategória
98kg - hát ugy néz ki h kéthetente 2kg csak olyan bontásban h semmi és 1 hét alatt 2, utána megint semmmi és megint 1 hét alatt 2kg... végülis az heti 1kg ami szerintem rendben van :)

PrettyWitch 2012.08.27. 21:25:34

@Lauranna: A heti 1 kg nagyon rendben van, sőt talán sok is, nekünk a kórházban heti fél kg-t mondtak. Természetesen ha bírja a bőröd, akkor nem lesz baj, gyanítom, eléggé kiegyensúlyozottan eszel (okosabbnak tűnsz annál, hogy 1000 kalóriákat egyél), és nagyon rendszeres a mozgásod.

Számíts rá, hogy a vége felé picit lassulni fog, de akkor se keseredj el, hanem vigasztald magad azzal, hogy ez azért van, mert már közel a cél :)

Lehet amúgy, hogy a sportmúltad miatt nem látszol akkorának, mert maradt rajtad egy csomó izom is :)

Lauranna 2012.08.27. 21:39:51

@PrettyWitch: Bőröm nem igazán bírja, de sajna nekem már kezdetkor lógott pl a hasam, azon nem igazán lehet segíteni sajna, de ebbe beltörődtem többé-kevésbé.
Hát az evés nem tudom mennyire kiegyensúlyozott, de igazából eléggé meghatározza hogy mit és mennyit kívánok de kb 1200 és 1500 között mozog, attól függően mennyire vagyok épp evős kedvemben
(múlt hetem így alakult: 1352/ 1205/ 1210/ 1395/ 1385/ 1438/ 1536) na ez az utolsó nap volt olyan h bármennyit ettem nem volt elég...
Sportmúlt kapcsán meg csak remélem hogy azért is birom jobban a mozgást, meg segít a szervezetemnek is átállni az új kevesebb kilókra.
Pont ennek kapcsán most már vagy 3 hónapja, hiába szedem a fogamzásgátlót eddig mindig a pihenőhét végére jöt meg ez most visszatolódott még a pihenőhét kezdete előttre, valószínűleg most épp túl sok hormont termelek egy ekkora testhez, remélem ez is normalizálódik.

PrettyWitch 2012.08.27. 21:46:14

@Lauranna: Nekem vagy mázlim volt, vagy tényleg hatnak a krémek, az Avon és a Nivea feszesítő krémjeit használtam minden nap, és úgy éreztem, a bőröm le tudja követni a változást.

A kalória nekem jónak tűnik!

A fogamzásgátlóval kapcsolatban lehet, hogy érdemes lenne egyeztetni a nőgyógyásszal, az is lehet, hogy felír egy alacsonyabb hormontartalmút. A magam részéről inkább hagytam az egészet, de csak azután, hogy kiderült a pajzsmirigybajom, és megijedtem :(

Lauranna 2012.08.27. 21:56:26

@PrettyWitch: A krémek használnak is, csak alapból is lógott a pocim, szóval nem várok csodát. De jó lenne, ha mégis szépen visszahúzódna :) Szegény cickóim lettek ilyen üres tejeszacsi jellegűek... :( Képeken ez nem látszik mert annyira nem kicsi, és egy jó formájú melltartó csodákra képes :)
Jövő héten megyek nőgyógyászhoz és mindenképp egyeztetni akarok vele, hogy mit gondol.

Titti_ · http://tittiolvastar.blogspot.hu/ 2012.08.31. 15:21:39

De szépen haladsz!
Küldjél már egy kicsit nekem a csídből légyszíves:)

Mióta futsz? Mennyi idő alatt megy a 3 km?

Lauranna 2012.08.31. 19:22:37

@Titti_:
:D csí küldés folyamatban......
Jelenleg 2,8km futok, ezen a távon a legjobb időm 18min38sec.
Jövő hétre van beütemezve a 3,3ig való növelés.
Csí küldés sikeresen befejezve. :D
És ez a 3. futóhetem :) heti 3 alkalom
süti beállítások módosítása