rajtszam.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://iwilldoit.blog.hu/api/trackback/id/tr404763608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrettyWitch 2012.09.08. 21:03:42

Húha! És milyen volt?

Lauranna 2012.09.08. 21:11:22

@PrettyWitch: holnap lesz :) majd lesz beszámoló, csak előre átvettem a rajtszámom, hogy ne kelljen előtte pluszba sorbaállni

mileszebbol.blogspot.com 2012.09.09. 14:12:07

Kint voltam és figyeltem a számodat, de persze annyi ember között, csoda lett volna ha kiszúrlak!

Hogy ment? Jó meleg volt...

Gratu, amúgy :)

Lauranna 2012.09.09. 15:17:57

@mileszebbol.blogspot.com: hát pedig direkt a bemutatott futószerkómat vettem fel :D hátha odajön valaki netismerős :DDDD (nem mintha lenne más)
Sajna nem ment jól... tényleg nagyon meleg volt, és én aki esténként futok nem vagyok ehhez hozzászokva. Így kicsit lasabb lett mint szerettem volna, és asszem kaptam egy kis napszúrást mert most épp fáj a fejem. De összességében azon gondolkodom, hogy az oktober eleji sparmaratonon 7km-en kéne indulni, sakhogy meglegyen a motiváció :)

PrettyWitch 2012.09.09. 18:41:57

@Lauranna: Azért csak óvatosan :)

Sok víz, sötétség, fekvés, pihenés, mást nem tudok tanácsolni, remélhetőleg holnapra elmúlik. Jobbulást :(

De azért ügyes voltál! :)
süti beállítások módosítása