Heti szokásos: abszolút kezdő, előző heti és eheti táblázat...

  2012. január 9. jan 6. - 0.nap jan 13. - 7.nap
  0.nap 0 1
bmi 47,4 29,6 28,7
súly 143,5 89,5 86,9
mell 136 99 98
derék 130 86 85
csípő 155 107 106
kar 44 32 31,5
comb 79 59 58

Heti kalóriák: v-1308, h-1268, k-1218, sze-1272, cs-1301, p-1270, szo-1342 

Heti mozgás: v- 2,5h korcsolyázás, h- 2km úszás, k- lépcsőzés: 6em piramis + fegyencedzés: fekvőtámasz, lábemelés, sze- 2km úszás, cs- 5,4km futás + fegyencedzés: húzodzkodás, guggolás, p- pihi, szo- 8,4km futás

Rázódok vissza a diétázós-mozgós hétköznapokba.

A.nna blogján olvasva, a myasics felkészülési terv kreáló posztot, énis kedvet kaptam egy jobban összefogott edzéstervet kipróbálni... Szóval énis számoltattam magamnak egy edzéstervet a Vivicitta félmaratonhoz :) (heti 4 futás, jövö héttől kezdve). Mindenki szóljon egykét jó szót a fentiekhez az érdekemben, hogy ne essen folyamatosan a hó, vagy kéne egy olcsó edzőtermet találni (csak futáshoz)...

Nem is tudom, hogy mondtam-e de az idei év nagy újítása, hogy énis írom a teljes tápanyagarányomat. Most 25-55-20 : fehérje-CH-zsír arányt próbálok tartani, inkább kevesebb mint több sikerrel. Nekem valahogy mindig a zsír a nehezen betartható... lehet hogy túl sok zsíros (kókusz, mák, diófélék) 'magot' sütök a muffinjaimba... de így legalább a CH-rost jobb arányú... Ezen még dolgozni kell.

:D Ha jövö vasárnapra sikerül 85kg-nak lenni, akkor teljesen meg leszek elégedve... ami feljött 3 hét alatt le is ment ugyanannyi alatt :)

DE! Note to myself: Soha de soha nem lehetek ennyire megengedő magamhoz...

A bejegyzés trackback címe:

https://iwilldoit.blog.hu/api/trackback/id/tr475015126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrettyWitch 2013.01.13. 13:36:06

A diétás kosztnál nekem is a zsír volt a kritikus, amit nem bírtam betartani, ha normálisabb fajta kajákat is ettem :( Később, amikor az összkalórián növeltem a terhesség miatt, akkor meg a fehérje - szénhidrát arány nem ment. Szóval sehogy se jó, csak ha nagyon előre tervezel és számolsz, de ahhoz nekem nem volt kedvem. Inkább arra jutottam, hogy pár gramm zsír túllépés nem okozhat gondot, hiszen nem az utolsó kilóimról volt szó :)

Titti_ · http://tittiolvastar.blogspot.hu/ 2013.01.14. 16:01:23

Szerintem azzal is indokolható a karácsonyi +10 kg, hogy a diéta alatt keveset eszel.
Ezek az 1250-1350 kcalok alapanyagcsere szint alatt vannak.
Mozgós napjaidon legalább 1500-öt kellene enned, én azon csodálkozom, hogy nem szédülsz el ennyi mozgás mellett:)
Nem próbálod ki, hogy alakul a fogyásod ha kicsit több kcal-t engedsz meg magadnak?
Nincs már olyan messze a súlytartó szakasz, és nagyban megkönnyítené majd neked szerintem.

Lauranna 2013.01.14. 16:15:24

@PrettyWitch: zsir kapcsan enis ezzel nyugtatom magam, hogy nem olyan nagy baj meg ugyis van mit leadnom.... :)

Lauranna 2013.01.14. 16:16:52

@Titti_: csak most vagyok ilyen nagyon szigoru magamhoz :) ha ujra elerem a 84.5et akkor visszaallok 1500kcal-ra
es igen igazad van majd lassan kell emelni akkor szerintem talan jobban fog menni az atszokas
süti beállítások módosítása