Szóval akkor ímed az ígért kezdő adataim:

 

  jan 9. - 0.nap
  0
magasság 174
súly 143,5
mell 136
derék 130
csípő 155
kar 44
comb 79

 
 

 

Van képdokumentációm is de még nem döntöttem el, hogy felrakom-e egyáltalán, ha igen akkor majd itt is megtalálhatóak lesznek.

És akkor még kicsit rólam.

Hát soha a büdös életben nem voltam vékony, de soha. Az ilyen első súllyal kapcsolatos negatív emlékem, amikor 4. általános iskolás lehettem, az egész osztály résztvett valamilyen egészségügyi ellenőrzés szerűn és természetesen mérlegelés is volt. Akkor 43kg voltam, mikor minden lány kérdezgette a másikat, te mennyi vagy te mennyi vagy és én elmondtam kinevettek. Én nem gondoltam, hogy ez fontos nem is számított igazán, voltak barátaim, jól ment a suli..... nem számított.... még sokáig.

Először igazán talán akkor mikor az első fogyókúrámat elkezdtem. Érettségi előtt, egyetemre készülve, azt akartam, hogy az új társaság már ne csak magamért kedveljen hanem jól is nézzek ki és a srácok is észrevegyenek. És ugye akkor azért sikerült is és jól éreztem magam a bőrömben és jó volt egy vékonyabb testben lenni és nem azt érezni hogy te vagy az elefánt abban a bizonyos porcelánboltban.

De közben jöttek az egyetemi kihívások amiket meg kellett ugrani, úgyhogy ugrott az addig gimi alatt űzött rendszeres sport, nameg szeretek enni és nemmellesleg imádom az édességet, és az egyetem alatti sok-sok éjszakázás sem kedvezett a súlytartásnak.

És íme ittvagyunk majdnem a jelenben, most nem a srácok a motiváció egyszerűen én is érzem, hogy ez sok nagyon sok és nehéz, rohadt fárasztó ilyen túlsúlyt cipelni. Elhatároztam magam, úgyhogy megcsinálom most érzem újra magamban az erőt hozzá. Ez is volt eddig az ok, persze a szüleim mondják folyamatosan állj neki fogyj le, mármár bosszantó, de igazuk van. De tudom én magamról, hogy amíg én nem érzem, hogy menni fog nem is fog. De most újra megvan az erő szóval hajrá nekem. :)

 

 

 

21 komment

Címkék: mérés

A bejegyzés trackback címe:

https://iwilldoit.blog.hu/api/trackback/id/tr694353380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrettyWitch 2012.04.02. 19:32:40

Egy kor adatot is adhatnál. A magasságért külön köszi :)

Lauranna 2012.04.02. 19:35:49

@PrettyWitch: korra:) 25 leszek idén májusban

PrettyWitch 2012.04.02. 19:37:47

@Lauranna: Ilyen fiatalon nem lesz sok gondod a bőröddel remélhetőleg, de azért valamilyen feszesítő krémet kezdj el rendszeresen használni. És nagyon okos vagy, hogy időben kapcsoltál, egy csomó egészségügyi kockázatot megúszol, ha 26 éves korodra, ahogy tervezed, már visszaérsz a normál BMI-re :)

Lauranna 2012.04.02. 19:51:39

@PrettyWitch: használok... most épp mandulaolajat ketketnél vagy tittinél ajánlotta valaki és az még sincs tele minden mű izével...
de az avonnak amugy van egy jó kréme amit annó az 1 nagy fogyókúránál használtam és nagyon bevált... lehet h később mind2 kelleni fog mert pl az avonosra napi 2x használatot ír...

PrettyWitch 2012.04.02. 20:03:24

@Lauranna: Én avonosat használtam, de nem esküszöm meg rá, hogy az segített, vagy csak mázlim volt... a mandulaolaj jobban hangzik, csak mindig elfelejtem beszerezni.

Titti_ · http://tittiolvastar.blogspot.hu/ 2012.04.04. 11:17:20

Mandulaolajat hol szerezted be?Mert mi már hónapok óta kergetjük, de egyszerűen sehol sem lehet kapni:(((

Lauranna 2012.04.04. 19:54:36

@Titti_: én netről rendeltem és szerencsére itt a 11kerületben van egy átvevő pont ugyh nem kellet a szállításért sem fizetnem csak elmentem és átvettem

noemi009 2012.04.05. 10:07:23

@Lauranna: elárulod kérlek a bolt nevét? Itt dolgozom a 11. kerben de neten sehol nem találom, küldd el légyszi a linket. Köszi. És gratula az eddigi elért eredményeidért! :)

Tiktak · http://feleakkora.blog.hu/ 2012.04.05. 14:36:31

@Titti_: DM-ben is lehet mandulaolajat kapni, csak általában ügyesen el van dugva az aroma-olajok mögé. 50 ml-es kiszerelés, világos zöld dobozban.

Lauranna 2012.04.05. 15:01:23

@noemi009: én innen rendeltem
www.bioszepseg.hu
200ml-es és 2700HUF

Titti_ · http://tittiolvastar.blogspot.hu/ 2012.04.05. 15:06:14

KÖszi, már sok drogériában sasoltam/kérdeztem, de nem volt, lehet az eladók sem tudják...:S
Megvizslatom ezt a bioszépségeset:)

Tiktak · http://feleakkora.blog.hu/ 2012.04.05. 15:35:32

@Lauranna: Fuh, ez azért jóval kedvezőbb ár ml-re számolva mint amiért anno én vettem a DM-ben...

Laesan 2012.06.19. 15:19:13

:)

(Amúgy nekem a szimpla baba-olaj is működik az ellenkező irányban :$... eddig még... :D)

PrettyWitch 2012.06.19. 18:17:24

@Laesan: Jól értem, hogy terhességi csíkok ellen működik a sima Johnsons babaolaj? mert az ilyen krémek valami horror áron kaphatók :(

Laesan 2012.06.20. 10:45:56

@PrettyWitch: Ahha, jól :)
Persze ez biztos alkati kérdés is, de túl a félidőn nálam még működik... a legfontosabb szempont ebben hogy a bőröd több nedvességet tároljon, és erre (nyilván csak egy határig), de teljesen megfelel a babaolaj, vagy az olaj- (esetleg gyakran, vagy felváltva használva a víz-) bázisú testápolók. :)

Tiktak · http://feleakkora.blog.hu/ 2012.06.20. 13:50:08

@PrettyWitch: @Laesan: A babaolaj nálam is bevált pocak-kenésre, én sem emiatt vettem a mandulaolajat, hanem a szülésznőm ajánlotta, kifejezetten a szüléshez (részleteket kitaláljátok szerintem).

PrettyWitch 2012.06.20. 15:46:00

@Tiktak: @Laesan: Köszi a tippeket! És hanyadik héttől kezdtétek kenni?

Tiktak · http://feleakkora.blog.hu/ 2012.06.20. 23:21:41

@PrettyWitch: Én akkor kezdtem el kenegetni, amikor elkezdett nőni a hasam (valamikor a 3-4. hónap környékén).

Laesan 2012.06.21. 10:35:11

@PrettyWitch: Dettó :)
Mikor már látszott és érződött, hogy feszül a bőröm. :)

Laesan 2012.06.21. 10:35:58

És itt kérek elnézést hogy kismama-fórumot varázsoltunk a blogodból! :$
Mea-culpa, mea-culpa...
süti beállítások módosítása