szóval egy olyan poszt következik amiben bemutatom, hogy miket is eszek általában

akkor minta képpen álljon itt a tegnapi napi táblázatom (ápr.23) :


 

  23.ápr hétfő
reggeli 2dl tej 116
  2db zabsüti 200
tízórai 1 ivójoghurt 180
ebéd csirke curry  
  póréh., zellerszár 278
  harmad zacsi rizs 156
  20g narancsétcsoki 97
uzsonna 50g csirkesonka 54
  paradicsom 20
  10g mandula 63
vacsora 300g millikaukefír 174
   
    
   
    
   
összesen   1338

 


és akkor elemezzük jobban ki a dolgokat:

kezdet gyanánt megjegyezném, hogy rólam azért nem kéne mintát venni étrend összeállítás szempontból van erről sok sok jobb blog én abszolút csak magam számára betartható és nagyjából egészséges étrendet próbálok összehozni, olyan kalória limit mellett amivel fogyni tudok

  • reggelire általában tejet iszom + tojás+zöldség vagy sonka+zöldség vagy zabpehely vagy mint a fenti táblázat mutatja zabsüti
  • tízórait ilyen elviszem egyszerüen megoldhatóra szoktam venni, vagyis jogobella light ivójoghurt vagy műzliszelet
  • az ebédeket mindig én főzöm, minden alapanyag le van mérve és adag arányosan határozom meg a kalória mennyiségeket na és ez után szokott becsúszni a csoki... 
  • uzsonna általában sós, alapnak: sonka, tonhal +zöldségek
  • vacsorára vagy kaukázusikefír vagy gyümölcs joghurttal turmixolva

most az új limit 1300 és 1400 közé van belőve a többiek tanácsára, remélem ez hosszútávon jót fog tenni és még eredményes is marad

éééééééééééés.... alig várom, hogy 100hoz érjek mert az úszás ugyan nagy jó és szeretem de mindenki annyira lelkes a futást illetően hogy alig várom hogy énis a futós csajok táborába tartozzam (addig is marad az intenzív séta az úszás mellé aerob mozgásnak)... naja itt a jóidő és belém bújt a kisördög...

igazából most épp jól jönne egy kis csoda hogy hirtelen leugrik rólam mondjuk 10 kiló... épp türelmetlen időszakomat élem nah... pedig nem tudom mire fel most lettem ilyen sajtkukac amikor épp nagyon meg lettem dícsérve a kedvesem szülei által... pff 

9 komment

Címkék: diéta

A bejegyzés trackback címe:

https://iwilldoit.blog.hu/api/trackback/id/tr374470449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mileszebbol.blogspot.com 2012.04.24. 19:14:17

Szia!
Nekem bevált eddig a megnövelt kcal, ugyancsak a tanácsok hatására emeltem 1000-1100-ról.
Nagyon türelmetlen tudok lenni, de megfogadtam, örülök minden dekának és centinek!
Csak így tovább, ügyesen:)))

Lauranna 2012.04.24. 21:39:25

@Titti_: igazából igazi tejimádó vagyok régen 3,5%ost ittam naponta 1-1,5litert ennyire vagyok hajlandó lejebb adni, nem iszok 1.5öst mert az teljesen vízízű...

thatsme 2012.04.24. 22:18:26

jó úton haladsz, ilyenkor nem szabad megtorpanni! :) gondolj arra, h ha 100 alá érsz, rendezel magadnak egy csajos napot (pl. veszel új ruhákat meg új frizura, kozmetikus, stb), ez tuti motiválni fog, hogy ne akard megenni azt a csokit ebéd után :)

Lauranna 2012.04.25. 11:42:13

@thatsme: feladni nem fogom az tuti csak most rámjött ez a mostakarom érzés... a csokiról meg ebéd után nem nagyon tudok lemondani sajnos...:((((( az ebéd édességgel van befejezve, tudom h gáz de ilyen szar vagyok...:)

Tiktak · http://feleakkora.blog.hu/ 2012.04.25. 11:48:37

Futással csak óvatosan, átérzem mennyire szeretnéd már (én is, én is!). Türelem, türelem! Persze ez jól hangzik, miközben én is pont ezt a türelmetlen "mindentakarokdemostazonnal" korszakomat élem. Ilyen szép időben a futás helyett a tempós gyaloglás egyelőre a legjobb alternatíva (pároddal együtt meg még jobb).

Tök jó, hogy emelted a kalória limitedet, hidd el hogy hosszú távon ez a jó stratégia. Én azt javasolnám még, hogy próbáld meg emellett a szénhidrát, zsír és fehérje arányt is figyelni.

PrettyWitch 2012.04.25. 12:21:57

Szerintem nagyon jó az étrended, és az is, hogy abszolút személyre szabtad, és olyat eszel, amit szeretsz.

Az indiai csirkét már épp kezdtem elfelejteni, de most újra kedvet kaptam hozzá :)

Lauranna 2012.04.25. 13:37:38

@PrettyWitch: étrend kapcsán örülök hogy nálam tapasztaltabb így gondolja :)

indiairól meg :) a következő próbálozás a bombay masala lessz ;)

Tiktak · http://feleakkora.blog.hu/ 2012.04.25. 22:04:06

@Lauranna: Én meg pont most hétvégén csináltam chicken korma-t, isteni finom lett! :)
süti beállítások módosítása