avagy örüljünk a sok-sok sportos ajándéknak és a többinek is :)

no lássuk mivel is lettem gazdagabb :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:)....

lett új úszódresszem mert a március elején beszerzett már kezd kissé nagy lenni, futásra rákészüléshez futócipőm és zoknim, nameg teljesítmény méréshez androidos okostelóm (már rajta figyel a runkeeper), ... és a nem sportos de kötelező könyv, nyárinadrág és egyik kedves barátnőmtől kaptam egy cuki karkötőt :)

úgyhogy virul a fejem nagyon... és mentem is úszni pápá

A bejegyzés trackback címe:

https://iwilldoit.blog.hu/api/trackback/id/tr854502045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrettyWitch 2012.05.11. 11:44:33

tündériek a színes zoknik :)

Lauranna 2012.05.11. 11:55:42

@PrettyWitch: megfogadtam a tanácsodat és még nem vettem melltartót (főleg mivel nem nagyon volt rám jó) és szerintem is cukik :)

thatsme 2012.05.11. 11:57:36

boldog szülinapot! :) nekem is a zoknik tetszenek nagyon :)

Tiktak · http://feleakkora.blog.hu/ 2012.05.11. 21:50:39

Látom megjártátok a Decathlont. :) Boldog szülinapot!
süti beállítások módosítása