kezdő, előző heti és eheti táblázat...

 

  jan 9. - 0.nap máj 7. - 119.nap máj 14. - 126.nap
  0 17 18
bmi 47,4 38,7 38,3
súly 143,5 117,1 116,0
mell 136 117 115
derék 130 101 100
csípő 155 128 127
kar 44 38,5 38,5
comb 79 70 69

 

héten: 2 úszás, 2 séta

no megvolt a szülinapi ereszdelahajam... nyammm de finom hamburgert ettünk és a nap folyamán potom 5 féle tortát kóstoltam meg... meg is lett az eredménye másnap az azelőtt napihoz képest 1kg-mal mutatott többet a mérleg (oké oké 2 nap után normalizálódott a helyzet)... tapasztalat magamnak... ha utána odafigyelek lehet tortát is enni :) majd fogyókúra után :P:D

a hét a 48as nadrágok bűvöletében telt... kéne pár gönc ami nem lóg rajtam (most kb 50 és 48 méret között vagyok)... de nem fogok olyat venni ami most is jó rám... így én okos csupa 46os nacit néztem /egyet vettem is, 2000ft volt no/ ami persze a jelen nadrág gondját szintén nem oldja meg... amit majd holnap/holnapután ki is fejtek ;)

a héten a cm-eim nagyon jól alakultak, ami remélem az új pocakkrémeimnek is köszönhető... ugyamis váltottam a mandulaolajról mivel ha jól bekentem a hasam és sikeresen a mellem alja is olajos lett elkezdtem viszketni tőle... mióta abbahagytam nem volt ilyen... szóval remélem a legjobbakat hogy a bőröm is szépen viszahúzódik a fogyás ütemében

hm és a világ változik, úgyhogy énis el fogok kezdeni előre napi menüt tervezni... jövő héten meg összegzem az első tapasztalatokat

 

 

2 komment

Címkék: mérés

A bejegyzés trackback címe:

https://iwilldoit.blog.hu/api/trackback/id/tr494507549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thatsme 2012.05.14. 13:18:52

yay, tök jó :) lassan meglesz a 30kg mínusz, csak így tovább! :) A centijeid valóban szépen alakultak, jó látni, hogy nemcsak a kezdőhöz, de hétről hétre is van változás.

PrettyWitch 2012.05.14. 20:44:44

Nagyon szépen alakulsz! Belegondoltál már abba, hogy kevesebb van hátra a bűvös 100 alatti határig, mint amit eddig ledobtál magadról? Ehhez kell igazán kitartás, amit te csinálsz, de nagyon jól csinálod!
süti beállítások módosítása