kezdő, előző heti és eheti táblázat...

 

  jan 9. - 0.nap máj21. - 133.nap máj 28. - 140.nap
  0 19 20
bmi 47,4 38,3 37,7
súly 143,5 115,9 114,2
mell 136 114 114
derék 130 100 100
csípő 155 126 125
kar 44 38 38
comb 79 68 68

 

heti mozgás: 2 úszás, 1 séta és 1,8km futás-séta kb fele felében :)

Vagyis felavattam az új futócipőmet, az egész úgy indult, hogy kedden úszni akartam menni a visszatérek a heti 3 úszáshoz elhatározás szellemében, amikor is az uszodaöltözőben a szekrény előtt állva pucéron szembesültem a saját hülyeségemmel  hogy csak a fürdőruhám maradt otthon. Jehúúúú, hazamenni és vissza már nem volt idő mert épphogy úgy jöttem el melóból, hogy meglegyen az 1 órám a vízben. Szóval marha mérgesen hazakullogtam, de rohadtul mehetnékem volt.... na erre a tökéletes megoldás elindulni zuhogó esőben futni egy fél órát, de meg kell mondjam marhára jól esett és a mérgem is elszállt :) nem is volt annyira rossz, megmondom őszintén sokkal gyengébbre számítottam és igaz hogy péntekig izomlázam volt. De a szoros munkahelyi rend miatt (a következő 3 hétvégén folyamatosan munka van) a 2 úszás mellé most 1 futás lessz beiktatva.

Nameg a hét szürreális sztorija az üzemorvossal (60 év körüli pasas):

Ugye ez ilyen kötelező kör amit csak a héten sikerült abszolválni... irkálja az adataimat és a súlyom kapcsán szóbakerült hogy diétázom, meg hogy honnan kezdtem meg ilyenek.

Rá is kérdez, hogy csinálom... mondom hogy 1400 kalória.... nekiáll hümmögni hogy az nem is olyan kevés és hogy hááát annyival meg fog ám állni ez a fogyás mert most csak azért megy mert eddig többet ettem de ülő munka melett ez simán súlytartó kalóriaszám... POFÁM LESZAKAD.... következő meg az volt h nézzek inkább utána egy másik étrendnek ami nem állít kalória limitet csak h mikor mit szabad enni... és az milyen jó mert este is lehet vele palacsintát enni, amennyi jól esik... ERRE MÁR CSAK ÜLTEM OTT ÉS NÉZTEM KI A FEJEMBŐL... na és jöjjön az utolsó hozzászólás amivel már tényleg nem tudok mit kezdeni... mondom hogy később az úszás mellé majd futást is be szeretnék építeni a mozgások közé, válasz: azt neeee egyáltalán az rossz csak gyalogoljak, ne fussak.... 

Erre mit lehet mondani, ha az ember ezt egy orvostól hallja... Hogy lehet erre reagálni ha nagyon is jól tudom, hogy marhaságokat beszél???? Ezek után miért csodálkozok/unk azon ha a nagy többségnek halvány lila fogalma sincs, hogy eggyáltalán miként kéne nekiállni egy diétának ahhoz hogy hosszútávon eredményes legyen? 

Szóval eléggé ledöbbenve ballagtam vissza dolgozni.

És a hét jó híre, hogy végre újra jóban vagyunk a mérleggel :D Úgy másfél hétig elég stresszes és rosszkedvű lettem, ettől az új munkahely és nem fogyok kombotól, de helyreállt a világ rendje és van értelme almát rágcsálni (útálom az almát, ez az egyetlen gyümölcs, de ezt nagyon) míg mások sütiznek és csokiznak.

És még múlthéten volt egy ilyen teljesebb egészségügyi felmérés a cégnél és a súlyomon és az épphogy fenti szélsőértéket túllépő koleszterinszintemen kívül egészséges vagyok mint a makk. Átlagnál izmosabb... na ennek nagyon örültem. Szóval lefogyok és minden király lessz :) Komolyan megfordult a fejemben, hogy ha jövőre is lessz ilyen milyen büszkén fogom az eredményeket összehasonlítani :)

Szóval most egy hónapig lehet h csak heti gyorsposztok lesznek mert el leszek havazva de nagyon, de a diéta folytatódik.

A bejegyzés trackback címe:

https://iwilldoit.blog.hu/api/trackback/id/tr84550540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrettyWitch 2012.05.28. 19:20:16

Sajnos a háziorvosok közül többen nincsenek a helyzet magaslatán :(

A vérképednek örülök, szerencse, hogy a túlsúly ellenére nincs semmi baj!

thatsme 2012.05.28. 23:58:22

Hát ezen az 1400 kalórián nagyot röhögtem, mert igaz én magas vagyok, de 1400 kcal-al, ha intenzíven mozgok is mellette, egyszerűen nem tudok fogyni, mert belassul az anyagcserém... :D a súlytartó pedig 2000-2200 körül van.
a futással viszont annyiban igaza van, hogy amíg nagy túlsúly van rajtad, az ízületek szempontjából kockázatos belevágni. De gondolom nem 10 km-t terveztél elsőre, szóval a fokozatos fejlődés mellett szerintem nem lesz gond :)

Lauranna 2012.05.29. 21:04:13

@PrettyWitch: igazság szerint nem volt az olyan teljes vérkép csak ilyen gyors mérőműszeres, koleszterin-vércukor-ésmégvalami :$ meg vérnyomás, pulzus, testzsírszázalék, izomzatmérés... ilyesmik de összeségében jó lett minden szóval örültem az eredménynek...

Lauranna 2012.05.29. 21:06:51

@thatsme: hát igen ezzel az 1400al nekem heti átlagban lemegy több mint egy kiló szóval túl kevésnek nem mondanám, mondjuk arra kíváncsi leszek h mikor jön az első nagyobb stagnálós időszak, de reménykedem benn h majd csak vmikor 100 alatt... habár már az sincs fényévekre azért...
futás kapcsán pedig, most levánszorgom olyan fele futás fele séta arányban a 2km-et de majd lessz jobb is remélem :D
süti beállítások módosítása