arról van szó, hogy idén végre megvalósítom kora tinikorom óta nagy álmom (az egyiket nah :D)

ééééééééééssssssssssssssss..... átúszom a balatont :)

úgy gondoltam, hogy mivel fél éve rendszeresen úszom már, a kondim elég kell legyen a megvalósításhoz...

ez tegnap be is bizonyosodott,,, az uszodában ahova járok 2000m-es felkészülési úszóversenyt tartottak a balatonátúszásra készülőknek. a szintidőm pedig 53p20mp lett :) ami nem egy zseniálisangyors eredmény, de azt jelenti, hogy ezt a 2km-et én heti 3x letolom az usziban minden héten.

szóval hivatalosan is bejelenthetem, hogy idén teljesíteni fogom a 5,2km-t az átúszáson :)

a szintidő ami jó lenne ha összejönne az össztávra 2h45p (2h30p-nél pedig asszem örömtáncot járnék)

hát meglássuk milessz:) jelenleg úgy néz ki h júli7... de majd még kiderül  

A bejegyzés trackback címe:

https://iwilldoit.blog.hu/api/trackback/id/tr624607611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrettyWitch 2012.06.24. 12:02:42

Tényleg nem kis fába :) Arra készülj fel, hogy egész más természetes vízben úszni, mint medencében, az az 5,2 km lesz 5,5 is, mert nem feltétlenül egyenesen fogsz haladni :)

2 km és 5 km úszás között komoly különbség van. Legalább egyszer próbáld meg, hogy le bírod-e úszni uszodában, és addig úgy eddz, hogy folyamatosan növeled a távot.

(Gyerekként versenyszerűen úsztam 6 évig, volt, hogy napi 6-7 km-t, de a Balaton-átúszás kimaradt, mert kicsit féltem tőle. Neked nagyon szurkolok!)

Lauranna 2012.06.24. 13:17:41

@PrettyWitch: hát igazából a 2km után ha arra játszom hogy beállok a végtelenségig birom sebességre akkor ugy szállok ki a medencéból mintha nem is mozogtam volna... szóval szerencsére van az a tempó amivel tudom hogy a végtelenségig birom...
na igen természtes vív vs medence eztis tudom és megmondom őszintén h nem a távtól hanem pl a hullámzás kapcsán van egyedül félelmem, hogy az mennyivel fárasztóbb, többet vesz ki belőlem, de majd meglássuk.

Lauranna 2012.06.24. 13:20:48

@PrettyWitch: és pont a verseny kapcsán mivel sosem számoltam a hosszokat a sima edzés kapcsán, be sem tudtam lőni h ez több v kevesebb mint amennyit szoktam úszni ugyh kb negyed távtól bármeddig birom sebességgel mentem h ne legyen gondom, úgyh ennél azért gyorsabb vagyok ha kicsit is erőltetem.

thatsme 2012.06.24. 16:18:56

Ez aztán tényleg nagy fa! Én sportos embernek tartom magam, mondjuk úszni elég nevetségesen tudok csak :D (kb. ilyen nem fulladok meg, ha bedobnak szinten), de az biztos, hogy én 3x50m után szó szerint meghalok és alig várom, hogy kiszállhassak a medencéből. Valószínűleg elég gyatra a technikám... :)
Neked nagyon sok sikert kívánok, és minden elismerésem, hogy ilyen szintre emelted az úszóedzéseidet! :)

PrettyWitch 2012.06.24. 17:06:44

@Lauranna: Aha, tehát nem 2 km-eket úsztál eddig, akkor picit más a helyzet :) Legközelebb viszont szerintem számold, hogy mennyit úszol összesen, és fokozatosan növeld a távot 5 km-ig.
süti beállítások módosítása