kezdő, előző heti és eheti táblázat...

  jan 9. - 0.nap júni 18. - 161.nap júni 25. - 168.nap
  0 23 24
bmi 47,4 36,5 35,9
súly 143,5 110,5 108,7
mell 136 112 112
derék 130 98 97
csípő 155 123 123
kar 44 38 38
comb 79 67 67

heti mozgás: 3 úszás, amiből 1 az ominózus úszóverseny volt, ami hiperszuper volt mivel se nevezésidíj, de még az úszásalkalomért sem kellett fizetni és egy szupi úszósapkát is hozzámvágtak (vastagabb és jobban tart mint az én gagyi intersportosom) :)

a héten is 3 alkalmat tervezek amiből a hétévégi hosszútáv lessz, ha a páromnak lessz türelme számolni (áhh álmodik a nyomor) akkor leúszom a teljes távot... amúgy várok alternatív ötleteket hogy hogyan számoljam a hosszaimat, mert egyszerűen úszás közben úgy elkalandoznak a gondolataim h azt sem tudom fiu vagyok e vagy lány :D

nameg neki kéne álljak komolyan hasizom gyakorlatot csinálni... az a leggyengébb részem. a 123cm nem a hátsóm ám hanem a pocakom, ami nem túl szép. szóval ehhez a témához is jöhetnek az építő jellegű hozzászólások.

nem vagyok ma valami összeszedett....... uszi elöttig csak 900kalóriát abszolváltam ma, és nem meglepő módon kb 35perc úszás után úgy éreztem h mostazonnal beájulok a medencébe... szóval el is határoztam h átúszás napján felmentem magam a diéta alól. node ma is letoltam végül 50 percet szóval megvolt kb a 2km.

mi történt a héten, hogy megy a diéta???

semmi különös, eszem amit kell (meg ami belefér)....   azt kívánom hogy bár varázsütésre menne le az összes feleslegem és vettem 3 polót mert már rohadtnagyok a régiek.

unalmas vagyok ezvan...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://iwilldoit.blog.hu/api/trackback/id/tr384610961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrettyWitch 2012.06.26. 00:15:04

Úszást számolni: én mindig rövidebb távokra szoktam bontani (pl. 200m vegyes bemelegítő, 2*3*400m váltogatva gyors-mell-hát, utána technikázom, pl. deszkával lábtempó), és így a kisebb egységek miatt nem gond a számolás, az meg a váltogatás miatt adott, hogy épp melyik egységnél járok.

A verseny napján ÉS az előtte lévő napon ne diétázz. Nekünk a futáshoz azt javasolták, hogy előtte való napon szénhidrátban gazdagon étkezzünk.

Az szívás, hogy úszóverseny közben nem lehet inni meg szőlőcukrot magadhoz venni, vagy ott is van valahogy frissítés?

Hasizom: szerintem fegyencedzés első körben, nekem anno szinte minden testrészre bevált, karra is, lábra is, hasra is.
süti beállítások módosítása