ezis megvan :D

az időm 1h33min :) ami nem rossz, de azért nem vagyok megelégedve :) 

Áldom az eszem, hogy időben elindultam és még 10 előtt el tudtam rajtolni, mert mire végeztem, már egy ideje nem engedtek senkit elindulni annyira felerősödött a szél. Nameg az időjárás miatt elmondhatom, hogy ez most sokkal roszabbul esett mint a balatonátúszás.... A vízhőmérséklet 23C-volt (levegő 21c), amit be kell valljak én hidegnek éreztem, és a felhős ég és a szél sem segített. Ugyan fizikailag nem éreztem, hogy megviselt a táv, de örültem mint majom a farkának, mikor végre "kijöhettem" a vízből és jól felöltözhettem.

És úgy látszik valami extrát kéne kitalálnom, mert szedtem ugyan kálciumot és magnéziumot is plusszba az elmúlt 2 hétben, mégis begörcsölt a lábam 2km után.

velenceitoatuszas.jpg

és csak, hogy örömködjek magamnak is kicsit, a polóm M-es :))))))

A bejegyzés trackback címe:

https://iwilldoit.blog.hu/api/trackback/id/tr554706972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása